Élet a főisCOOLán

Ez egy olyan blog oldal, melyet a főiskola oktatói és hallgatói írnak, szerkesztenek. Van benne szakmai, és nem szakmai, bulis és tudományos, szívfacsaró és szívet melengető írások, fényképek és videók. Azért hoztuk létre ezt az oldalt, hogy közvetlen közelről bepillanthass a ZsKF életébe egy olyan fórumon keresztül, ahol nincs cenzúra, nem ömlik a marketing duma, senki nem akarja, hogy itt tanulj, vagy máshol.

Friss topikok

Röpke interjú Pál Dénessel a 20. DUE Sajtófeszten

2013.05.23. 10:57 ZsKF_Bp

Rengeteg gumis karkötő, annál is több színes lufi, kérdőívek és ajándékok sokasága… meg persze a szakma „krémje”, tehetséges fiatal pályakezdők, díjak, elismerések és szórakoztató programok! Igen, idén így zajlott a 20. jubileumi Országos Ifjúsági Sajtófesztivál a Millenárison!

Életem első DUE rendezvényén vehettem részt május 10-én, ahol jelentettem időjárást, kaptam karkötőket, készült rengeteg fénykép, de ami a legfontosabb, hogy olyan szakmailag is elismert közszereplőkkel találkozhattam, mint például Vujity Tvrtko, Pataki Zita, D. Tóth Kriszta, D. Tóth András és Azurák Csaba.

A közönségtalálkozók keretében lehetősége nyílt minden érdeklődőnek, hogy nagyra becsült példaképével, kedvenc előadóival személyesen, olykor „családias” légkörben folytathasson beszélgetést és tudjon meg még többet róluk. Természetesen az autogramok, közös fotók és rövid interjúk sem maradhattak el…

Rám, a nem rég országos hírnévre szert tevő Voice győztes, Pál Dénes szánt néhány percet, hogy jobban megismerhessem és a kérdéseimet feltegyem neki.

  • Írtál már saját dalt, amit megjelentetsz az albumodon?

Igen, tervben van most egy dal. Ez jelenleg úgy áll össze, hogy a dalt megírták, a szöveg még javításokon megy át. A későbbiekben írok dalokat, legfőképpen magát a szöveget írom, én nem vagyok dalszerző. Előtte is írtam már szövegeket és szeretném, hogy ha majd ebből valamelyik el lenne énekelve.

  • Mondtad, hogy hobbid a fotózás és a rajzolás. Esetleg ezen a téren szeretnéd magad továbbfejleszteni?

Úgy érzem, hogy amatőr szinten megmaradok hobbifotósnak, nem szeretnék ezekkel komolyabban foglalkozni. Maximum autodidakta módon fejlesztem magamat, de ezekkel kapcsolatban nem szeretnék iskolát elvégezni. Megmaradnak hobbinak.

  • Érdekel téged a színészkedés?

Abszolút. Én egy amatőr társulatban kezdtem, ott főleg a színészkedés, ami először megtetszett, és utána jött be az ének…és most inkább teret nyert az ének. De nagyon szeretem a musicaleket vagy éppen a prózai darabokat, ezekben szeretnék a későbbiekben dolgozni.

  • Elvállalnál egy musical szerepet, ha felkérnének rá itt a fővárosban?

Nagyon örülnék neki.

  • Felköltöztél már Budapestre vagy még ingázol?

Nem, még ingázom, ez még folyamatban van. Remélem júniusban már itt leszek Pesten.

  • Azt olvastam, hogy Ákos a kedvenc magyar előadód, de tőle még nem hallottam, hogy énekeltél. Nem is fogsz? Vagy csak szereted, de nem dolgozod föl?

Szerintem nagyon nehéz egy Ákos dalt úgy előadni, ahogy tényleg illene. Lehet, hogy nagy feneket kerítek a dolognak, de erre én nagyon szeretek rákészülni. Úgy érzem, hogy még egy kicsikét kell ahhoz fejlődnöm, hogy kellőképpen el tudjak énekelni egy Ákos slágert, nemcsak azért, mert énekelek, hanem, mert szeretném, ha az igazán jól sikerülne. Illetve, hogyha hozzá eljut, akkor ő is pozitívan fogadja.

  • Vagy esetleg egy közös duett?

Vagy esetleg egy közös duett.

  • Már több nyelven hallottunk énekelni, mint francia, angol, olasz. Beszéled is őket vagy csak betanulod és tudod mit jelent a szám?

Franciául énekeltem, de olaszul is, csak azt lehet, hogy még nem hallottátok tőlem. Abszolút tudom. Mindig utána nézek, de legfőképpen az angol az, amit a középsuliban sikerült elsajátítanom. Lehet azóta már sok mindent felejtettem, de ez, ami közel áll hozzám. A francia nyelvvel meg csak ismerkedtem.

A riport után Agárdi Szilvivel lépett fel Dénes, hogy méltó és színvonalas előadással zárják le a Sajtófesztivált. Közös duettben és egyénileg is bizonyították tehetségüket a színpadon. Mindketten nagyon közvetlenek és barátságosak voltak, szívesen fogadták a rajongók hadát.

Írta: Marosi Barbara Martina

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zskf-bp.blog.hu/api/trackback/id/tr15314215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása